farmorheladan

Alla inlägg den 11 april 2024

Av Gun-Britt Svensson - Torsdag 11 april 16:15

Hejsan!! Idag 10/4 onsdag hade jag och Monica kommit överens om att ses i Borlänge. Hon har en klipptid på "City-saxen" kl 10.00 Efter det ska vi träffas nere på Almas Café.
Jag gick lite innan hon ringde, ner till stan, men när jag var vid gamla Swedbank ringde hon att det var "klippt". Kommer snart jag är på stan redan! Var in i den stora godisbutiken som finns där ville jag köpa halstabletter men det fanns inte??
Gick ner mot Sveagatan och fick syn på Monica som vinkar.
Vi går in på fiket och köper lite gott till kaffet och sätter oss i ett mysigt hörn bara vi. Där satt vi och pratade ostört en lång stund.
Följer sedan med Monica till Busstationen och sitter där tills bussen kommer. Tack för en trevlig dag Hälsa Hedemora jag kommer nästa gång!
                                                   Hejsvejs!!!

Hos frissan.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2024
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards