farmorheladan

Alla inlägg den 4 april 2024

Av Gun-Britt Svensson - Torsdag 4 april 15:26

Hejsan!! Idag i 12.00-tiden så cyklade jag ner till Kupolen för man vet inte när snöovädret kommer hit. Det kändes rätt kallt utomhus. Skulle hämta min medicin som de beställt men fick bara ut av en sort. Behöver den andra sorten också men den hade ej kommit! Visste inte inte när den skulle komma?? Ojdå det va inte bra! Kan du inte fråga på något annat Apotek då i Borlänge om det finns? Det fanns på Ica Maxi. Då cyklar jag dit!! Säg till dem att lägga undan burkar till mig!!
Cyklade direkt till till nästa Apotek. På vägen dit cyklade en person om mig på fel sida! såg han först när han var framför mig. Det var en riktigt skrammmelcykel inget luft i däcken?? När han kom fram kastade han bara ifrån sig cykeln. Han var säkert påverkad av något tror jag han veva med armarna och pratade (med någon).
Jag blev frusen om öronen så jag gick in och köpte en mössa och 4 munk till kaffet.
                                                  Hejsvejs!!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2024
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards