farmorheladan

Alla inlägg under mars 2020

Av Gun-Britt Svensson - 26 mars 2020 22:50

Hejsan! Idag så tvättade jag fönster som jag inte klarat då värken varit för svår i min vänstra arm . Trodde först det var en fraktur men tror i alla fall det blev en spricka i underarmen. Tycker den får läka själv, det har blivit så mycket bättre.
Kan ju gå med stavar, cykla och tvätta fönster som är välbehövligt!!
Idag handlade Cattis mat till oss igen det va jättebra!! Men va konstigt att inte gå i affären själv och plocka! Har en lista framme som vi fyller på eftersom.
 

 

Dom här funkar perfekt tycker jag!!                                                
   

                                                    HEJSVEJS!!

Av Gun-Britt Svensson - 19 mars 2020 23:21

Hejsan!! Härligt vårväder med solsken. Tog min första cykeltur på länge det var så skönt. Har ju fortfarande ont i vänster underarm men det gick fint att cykla.
Lovat Monica F titta till hennes katt i morgon em för hon reser bort över dagen, så jag skulle hämta nyckeln idag.
Vi har ätit hamburgare idag det smakade riktigt gott!
Det är bara om Corona på TV & radio nu, vi följer med allt nytt som kommer fram. Vi får vara försiktiga!!
                                                  

                                                 HEJSVEJS


Av Gun-Britt Svensson - 12 mars 2020 00:41

Hejsan! Trist att inte man kan röra sig som man vill tycker vi. Idag blev första Corona-fallet konstaterat i Dalarna. Det ökar för varje dag runt om i Sverige och första dödsfallet meddelades idag också. Hur ska det sluta??
Ska besöka sjukgymnast och tandläkaren imorgon det är ju sånt jag vill sköta.
Monica F hälsade på idag efter sitt arbete så det blir ju mycket snack om viruset som härjar nu runt om i Världen.


                                      Hejdå!!

Av Gun-Britt Svensson - 10 mars 2020 01:47

Hejsan! Äntligen så har det börjat vända sakta men säkert med ryggvärken, men min vänstra arm tar det längre tid den gör ff ont. Lite ont i halsen har jag nu men känner mig inte sjuk. Kan det vara att jag snarkar? Har fuskat en del med min C-PAP sista veckorna.
Fast det jag är mest glad för är att ryggen är mycket bättre jag kan röra mig som förut! Det är lycka!!


                                                  HEJSVEJS!!

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Skapa flashcards