farmorheladan

Alla inlägg den 1 april 2024

Av Gun-Britt Svensson - Måndag 1 april 16:26

Hejsan. Jag och Leif tog en cykeltur idag till Catarina och hälsa på henne. Jag tog med mig en bit kaka till kaffet det är alltid trevligt. Leif visste va hon bodde så han ringde på, men ut kom en okänd kvinna. Frågade om hon kände till Cattis? Men icke det var fel dörr! Så öppnades dörren bredvid och där stack Catarina ut huvudet och önskade oss Välkomna! Trevligt komma dit så fikade vi jag åt en macka sen åt vi ju av kakan som jag hade med.
Catarina gav mig många barnböcker efter henne som hon vill att Lunibelle ska få dessutom en liten resväska. Det tog jag gärna mot. Sen cyklade vi hem i duggregn.
                                                  Hejsvejs!!!

Av Gun-Britt Svensson - Måndag 1 april 16:08

Hejsan'! Idag var det planerat för däckbyte ute på firman i Romme. Det är Ola som fixar det och Grim är med på ett hörn också. Han är så i tagen han vill ha 25:-/däck som blir bytt. Han blir affärsman som sin far.
Det var dukat med kaffe och tårta utomhus så det var bara att ta för sig. Leif bjöd alla på pizza som var där så vi åt efter att däcken var på plats. Så Linda
hämtade på en pizzeria i Åselby. Det var 9 st som skulle äta men en del delade pizzan också.

                                               Hejsvejs!!

Däckbytardag.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2024
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards