farmorheladan

Alla inlägg den 23 november 2015

Av Gun-Britt Svensson - 23 november 2015 19:22

Hejsan!! Igår 22/11 skulle jag ner en vända till Norra Backa & Kupolen också och uträtta lite ärenden. Då jag var nästan klar att cykla iväg så ringer Susanne, barnen vill vara hos oss när de skulle handla. Ja kom förbi så får ni skjutsa oss ner till Norra Backa så får barnen följa med mig!

     Det jag skulle ha på Norra B.. fick jag tag på direkt och hittade även på fina handskar till barnen. Därefter gick vi över till Kupolen och köpte SVT:s Adventskalendern så de kan öppna varannan dag så det blir rättvist. Först sa de få vi två? Nej turas om då blir det bra. På en lucka stod det Öppnas direkt (Lucka 0) det fick jag göra och då skulle alla vara med och kika!!

   

                                          TV Kalendern  

 

 

                                 Radio Kalendern

                                    

     När vi var klara så tog vi en promenad hem till Leif och fikade. Sen stod det inte på förrän mamma, pappa & lillebror dök upp.

         23/11 Idag alltså, har jag varit ute på hembesök så något mer har inte hunnits med.

 

                                           Hejsvejs!!

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards