farmorheladan

Alla inlägg den 15 november 2015

Av Gun-Britt Svensson - 15 november 2015 18:03

Hej igen!! Imorgon ska jag börja hos en privat Tandläkare på stan ska överge Folktandvården efter såkert nästan 30 år tycker inte jag är nöjd längre. Blivit kallad varje år på undersökning men om det är något som ska fixas (lagas eller göra en brygga) får man alltid en ny tandläkare så nu har jag fått nog!! Visst kostar det lite mer men det får det göra då. Min kära syster går hos henne nu och är mer än nöjd hoppas jag blir lika!!

 

      Aj Aj Aj!!!

   

    Idag har vi varit över till Sundströms och tittat hur det går med bygget. Det börjar det bli klart snart för deras del och arbetarna har gjort ett jättejobb det är sååå fint och bra ventilation! Fikade och och satt och pratade en stund. Monica jobbade idag, berättade om hur trevligt vi hade i stallet!!

                                    

                                           Hejsvejs!!!

                                      

Av Gun-Britt Svensson - 15 november 2015 01:22

Hej! Jag börjar med igår fredagen den 13:de och det blev det i allra högsta grad!! Men inte förrän sent på kvällen. Detta gäller förstås Paris som ännu en gång råkat ut för ett attentat med flera människor som fick sätta livet till!! Vi hade våra grannar hos oss och vi blev riktigt omskakande! Att åka utomlands är inget som lockar mig längre bäst hålla sig hemma! Skulle tro att många med mig känner samma sak. 

        Efter frukost idag så gick Leif & Tommy till Auktionshuset på visning för Tommy hade sett en fåtölj som vi ev skulle ha i stugan. Men då Leif fick se den var den tyvärr lite för bred annars var den prickfri så fin 100:- utropspris. Den vi har där nu är helt slut så vi är ute efter en sittvänlig nygammal fåtölj. Vi har ju bara ett stenkast dit så det är ett billigt nöje och imorgon är det auktion. Få se om Leif går dit och kikar. 

       Idag har det blivit att vi följt med händelserna i Paris på TV så man håller sig uppdaterad. Stackars alla drabbade det är sååå fruktansvärt!! 

 

                                                  Hejdå!! 

 

                                                   

 

       

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards