farmorheladan

Alla inlägg den 3 november 2015

Av Gun-Britt Svensson - 3 november 2015 19:45

Hejsan!! Vi kunde inte ha Vilgot & Astrid nåt under höstlovet så vi hade dem 2 dagar hos oss nu istället. Känner mig bättre nu i alla fall.

     De kom på söndag 1/11 kväll och åkte hem idag 3/11 då Peter slutade jobbet.

      Igår hade jag sagt till dem att vi skulle åka ner till Kupolen direkt efter skolan bara in med väskan för jag har lovat köpa dem inneskor. Leif följde också med så han fick också ett par träskor. Barnen var så glada för skorna sa att de skulle ha dem varje dag i skolan!! Precis min önskan när vi går mot kallare tider.

        Efter jag betalat så sa Leif "Nu bjuder jag på mat" vi syns på IKEA!! Leif cyklar och vi promenerar. Sen käkade vi där Jag och Leif åt Tjälknöl och Astrid Köttbullar & Vilgot lax det va jättegott och barnen åt med god aptit!!

    Sen cyklade Leif hem och vi tre inväntade Handelsbussen för det tyckte det skulle va kul prova och Gratis Farmor!!

 

          Hade besök av Inger & Lennart som gav mig en bok av Mark Levengood och julröda fönsterremsor. Det var jättebra så nu har jag lite läsning och fint i fönstren till julen!!

 

 Dennna bok är det!

                                       Hejsvejs!!

 

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Skapa flashcards