farmorheladan

Alla inlägg den 6 oktober 2014

Av Gun-Britt Svensson - 6 oktober 2014 17:57

 


Ska cykla på hembesök det blir kul tycker Astrid! 

 

Hejsan!! Fick förfrågan om Astrid kunde vara hos mig torsdag & fredag alltså 2-3/10 som prao. Självklart det ska bli så trevligt då åker vi till Hedemora VC på torsdag tänkte jag först men tänkte om för det blir nog för drygt för henne,   då ringer klockan 05.15 bussen går 07.05 och framme 08.00 Så det får bli att skrapa ihop lite kunder dessa två dagar det blir går bra.

     Astrid kom redan på onsdag efter skolan och så fick hon gå alldeles själv till oss. Det var första gången som hon gick ensam hem från skolan det är ju inte så långt men kul för henne!! Fikade lite sen tog vi en cykeltur för att hon skulle få träna inför morgondagen.

      Torsdag f.m cyklade vi till Servicehuset på Tjärna ängar och Astrid tyckte det va så spännande!! Hon var så intresserad utav det jag gjorde stod och kikade på mig och frågade ibland om hon hade funderingar.

 

       Fredag var vi i min lokal hela dagen och vid lunch åkte vi till IKEA och åt mat jag, Astrid och Leif. 

   Astrid stannade hos mig till kl 15.30 gick sen hem till Leif för pappa Peter skulle komma strax efter 16.00 Jag ska jobba på så kanske jag hinner träffa Peter innan de far hemåt. Nyklippt och fin var Peter som tog chansen då fröken Astrid var hos oss det passade ju bra!! Trevligt då han inte hade så bråttom idag hade tid att fika det var ju fredag det kändes sköntför i kväll blir det väl myyyys för fam B kan jag tro!! 

               Tack för lånet av er ljuvliga unge!!!

                                   

                                    Hejsvejs!!!!

 

 

                                       

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards