farmorheladan

Alla inlägg den 12 oktober 2014

Av Gun-Britt Svensson - 12 oktober 2014 15:16


Hejsan! Fredag då hade vi sagt till Inger och Lennart att de skulle komma till oss på lite mat och dryck så om de vill så kommer Leif och hämtar kl 17.00

     Jag hade bestämt mig för att bjuda på fisk (torsk) sen har jag tänkt och tänkt hur ska den tillredas godast? Jo, paneras och smörstekas blir nog bäst kom jag fram till, sen var det såsen som blev kall, cream frech, majonäs, vitpeppar & salt sen i med 500 g skalade räkor den blev riktigt god. Vitt vin blev det ju till. Därpå åt vi en god dessert.

   

       Tittade på Idol och röstade på våra favoriter jag gilllar ju Molly som har sån ljuvlig röst. Fikade sedan och lite senare ringde Inger efter Taxi som tog dem hem.

       Lördag så tog jag och Leif en lång cykeltur runt Forssa och Sportfältet det gick lätt att cykla!

       Idag söndag ringer Peter och vill att vi ser till barnen en stund medans de handlar och vi är ju hemma så det går ju bra. Nu tog de fram leksakstidningen och kryssade för fullt (V för Vilgot & A för Astrid) det är ju snart jul.  

                 

                                     Hejsvejs!!

        

 

      

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards