farmorheladan

Alla inlägg den 16 oktober 2014

Av Gun-Britt Svensson - 16 oktober 2014 00:25


Hejsan!! Idag har vi onsdag den 15 oktober fast det har nog hunnit bli 16:de nu äntligen bestämt oss för kylskåp

      Vi tog oss en tur idag till Elektro Skandia för jag hade talat med en dam där i telefon som ville att jag skulle ta kontakt med henne då jag bestämt mig för kylskåp. Eftersom jag tyckete det var en bra idé att köpa direkt från Elektro Skandia så var vi där nu men ingen med detta namn fanns i Borlänge utan det va i stora staden Stockholm!!! Den trevlige mannen bakom disken ringde upp damen och det hade ju förstås blivit ett missförstånd, skulle köpa ett Cylinda skåp hos te.x Elon eller Vatthammars och det blev Vatthammars. 

        På fredag blir det leverans sen tror jag väl det ska hålla ett tag och nästa apparat som står på tur är nog tvättmaskinen. 

 

         När det var gjort så åkte vi till Norra backa lite blommor på Blomsterlandet och lite hygienprodukter på ÖoB. Klockan hade hunnit bli 15.30 så jag föreslog att vi åkte över till Kupolen och tog med lite Thaimat hem man får så mycket så det räcker till i morgon också Mums så gott det är!!! 

 

                                                   Tjingeling!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Skapa flashcards