farmorheladan

Alla inlägg den 20 oktober 2014

Av Gun-Britt Svensson - 20 oktober 2014 10:51

 

Hejsan!! Idag är det den 20/10 och om vår pappa har varit i livet så hade han fyllt 105 år idag, men så gammal blev han aldrig, han kom till 81 år. 

          Regnar gör det idag och regnade gjorde det innan jag somnade i går inte roligt idag.

        Karl-Erik ringde i morse och de hade skjutit en älgkalv så nu var han tillbaka i Stockhom igen. Hörde Berith i bakgrunden som råkat ut för en brakförskylning så med lite tur så kanske brorsan klarar sig? Men sånt får man ta. 

       Väntar på att telefon ska ringa och att födslovärkarna har satt igång så när telefon ringde i morse sprang jag till den ha ha ha ha!!!!

         Susanne ringde mig mitt på dagen idag 20/10 hon ville att jag skulle hämta barnen från skolan/dagis så det gör jag gärna. Vi bestämde då att åka ut till graven och tända ett ljus på pappas födelsedag när det börja skymma. Tar med lyktan då så den finns där. Den börjar bli flagnad men kanske duger i år? Annars blir det en ny till nästa år i så fall. 

          

         

 

                                        Hejsvejs!!

                                     

       

 

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards