farmorheladan

Alla inlägg den 17 augusti 2021

Av Gun-Britt Svensson - 17 augusti 2021 00:31

Hejsan! Idag så fick jag besök av min väninna från Hedemora. Hon ville ner och handla lite på Kupolen det var så länge sedan hon var dit.
Hon hade med sig soppa som hon ville värma i micron och bröd och pålägg fick hon av mig. Sedan tog vi varsin cykel (hon lånade Leifs) och cyklade till Kupolen.

 

   

 

    Jag köpte 1 par svarta knäkorta jeans på Dressman och 2 par sloggitrosor på Lindex. Monica köpte en snygg blus & ett par "mamelucker" jättesnygga inne på M & Q. Gick vidare till Servera där Monica kompletterade lite porslin.
Sedan hade vi lite tid över så vi gick in på Mac Donalds och jag bjöd på varsin god glass!
Cyklade hem till mig sen och vi fikade innan hon bussen hem. Bestämde att jag ska ta tåget till henne längre fram och då övernatta. Det vore trevligt tyckte vi båda!
                                                  



                                               Hejsvejs!!

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards