farmorheladan

Alla inlägg den 7 augusti 2021

Av Gun-Britt Svensson - 7 augusti 2021 18:15

Hejsan! Är ute och tar promenader med stavar nästan varje dag, har fortfarande mycket ont i ryggen. Men tar mindre med värktabletter nu mot i början i alla fall.

   Gick förbi och titta där jag ramlade och såg det var ett riktigt hål i asfalten jag trampade ner i så det var inte så konstigt att jag dök! Blåögat har börjat blekna det känns bra, man vet ju inte va folk kan få för sig??

 

 

 

    Just nu spöregnar det ute ser inte mysigt ut men det behövs. Imorgon ska vi hälsa på Cattis i hennes stuga om det inte är för regnigt.

    Peter med familjen kom iväg till Piteå i alla fall för att hälsa på sina vänner däruppe, det ser ut att ha det jättetrevligt!

 

                                                  

                                                   Hejsvejs!!

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards