farmorheladan

Alla inlägg den 14 februari 2021

Av Gun-Britt Svensson - 14 februari 2021 23:47

Hej på er! Susanne ringde mig i morse och frågade om jag ville följa med till Plättbacken idag. Det vore bra om jag var med där med lillflickan. Det var strålande solsken ute och Leif tittade på skidor på TV. Så det var inte svårt beslut att ta för mig, roligt göra något annat.
De har öppet där så man kan åka lör-sön kl 10.30 - 15.00 och vecka 9 hela v öppet för Sportlov. Det var alla tiders där Vilgot & Gilbus åkte upp och ner hela tiden de hade jätteskoj!! Skidor är kul ff slalom!! Kileon får träna lite mera hemma så står det inte på förrän han kommer på hur det ska gå till. Det var en trevlig äldre man från Friluftsfrämjandet som höll ordning och hjälpte till där det behövdes. Det kostade bara 50 kr/barn det var toppen. Det här vill de nog göra om!!
                                                  Hejsvejs!!


  Ohej va det går!!

Vilgot & Gilbus längst upp i backen gör sig beredda!!

 

 

Av Gun-Britt Svensson - 14 februari 2021 04:37

Hejsan!Solen skiner idag och det är så underbart härliga dagar. Jag & Leif promenerar varje dag, alla fall jag. Leif hoppar någon dag bara för hans onda rumpa.
Igår hade vi besök av våra kompisar vi rest med senaste gångarna. De kom förbi med en flaska champagne till "Alla hjärtans dag". De vill ju inte komma in så vi satt utanför i solstolar och fikade. Det va så trevligt att träffas och prata.
För 1 år sedan hade vi varit på Grand Canaria i 1vecka nu och om 1 vecka skulle vi åka hem igen.Vi hade inte en tanke på viruset under vistelsen där nere. Någon pratade om nåt virus i Kina? Men det är långt till Kina så det kommer aldrig hit "trodde man" Tänk så fel man hade!!
                                                  Hejsvejs!!

Astrid, Vilgot & Gilbus är med Pappa Peter på Scoterutflykt i fina vädret.

Astrid har tagit bilden.

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards