farmorheladan

Alla inlägg den 6 februari 2021

Av Gun-Britt Svensson - 6 februari 2021 00:48

Hejsan! Idag fick jag sällskap på min promenad det är inte ofta. Leif vill bara cykla men det gör inte jag på vintern, är så rädd för halkan! Leif har ont i rumpan för att sitta på sadeln, men det går bra att gå. Vi tar det lugnt för det är en höft som spökar för honom oclså. Nu börjar åldern ta ut sin rätt!! Men man ska röra på sig fast det gör lite ont det är inte farligt.
Vi gick en ganska lång promenad till Norra Backa sen upp mot Kupolen och hem. Solen sken hela tiden så härligt väder!!
På e.m ringde Ellen till mig allt var bra med dom. Vi får träffas när det blir varmare väder ute. Det är 1 år sedan vi packade väskorna och skulle resa till Grand Canaria. Corona viruset fanns i Kina då men vi tyckte det var väl ingen risk. Tänk hur det blev Usch usch!!!


                                                Hejsvejs!!!

Playa de Ingles by night.

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards