farmorheladan

Alla inlägg den 18 maj 2014

Av Gun-Britt Svensson - 18 maj 2014 13:40

Hejsan!! Igår så var det sista dagen som barnen var hos oss. Det har varit så trevligt för de är så lätta att ha att göra med duktiga att äta och äter allt utom blodpudding! Men de  äter bra båda två och det tycker jag A och O när de kommer hit.

   Torsdag 15/5 då var det Förskolans Dag då var alla barn och föräldrar, syskon bjudna till skolan för underhållning och tippspromenad. Alla fick pris en liten ask med russin. Grillen var tänd för den som ville grilla någonting.

   Det har varit lekparken några gånger och jag och Vilgot gick till ICA Maxi en dag också. Kikade på branden som varit på stan i Hotell SAGA, Lindex var stängt eftersom alla käder var rökskadade. Inne på Boråsboden reades allt ut för 50% för stickande röklukt. Vilgot höll för näsan ibland inne där så vi gick bara en snabb runda. 

    Igår så ville jag torka av golven lite så Leif tog barnen till lekparken och när jag precis var klar så plingar det på dörren och där står Inger & Lennart det var jättetrevligt!! De hade med fikabröd och det dröjde inte så lång stund sen kom barnen och Leif så då blev det fika så trevligt det va. Inger spela luffarchack med Vilgot det tyckte han va så kul. När de åkte hem fick de en varsin Bamsekram av barnen!

     Två timmar senare så kom Peter och Susanne hit och barnen blev jätteglada för de hade längtat lite idag efter dem!!

 

                                        Hejsvejs!!!

                                           

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards