farmorheladan

Alla inlägg den 14 maj 2014

Av Gun-Britt Svensson - 14 maj 2014 00:28

Hejsan!! Idag har jag haft fullt upp varit ute på hembesök, Leif skjutsade mig i morse till Tjärna ängar sedan hade jag mina besök där. Cykeln var naturligtvis med mig. Det är alltid lika trevlig att komma hem till någon på besök. När jag var klar så cyklade jag hem igen, det hade lovats regn idag men jag har inte märkt något tur va väl det!! Det va riktigt skönt väder att cykla i. 

    Då jag kom hem va jag hungrig så det va tur det fanns lite rester så det va snabbt fixat att få nåt i magen. Imorgon kommer mina älsklingar det ska bli så roligt att få rå om dem några dagar igen, Peter och Susanne ska ner till Globen och Robbie Williams!!

 

De hade visst fått kanonplats 5:te bänkraden då kanse de hör och ser honom bra skulle jag tro!!  Jag har sagt till dem att ta lite kort om det går.  

 

                                             Natti Natti

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards