farmorheladan

Alla inlägg den 2 maj 2014

Av Gun-Britt Svensson - 2 maj 2014 12:38

 


Hej igen!! Denna natt har varit för djä.... hostar ända från midjan segt slem som inte släpper jag blir galen!!! Somnar och vaknar och som mest sover jag 1 timme åt gången sen måste jag hosta 15 -20 minuter så inte blir jag utvilad precis. 

Har Coccilana etyfin som jag ska börja ta till natten nu så jag får sova.

  Gick ner i morse i alla fall och fixa frukost och vek ihop all tvätt som väntade på mig. Så lite piggare är jag kanske i alla fall.

   Inger ringde och frågade hur jag mår, kände inte igen henne på rösten hon är också hes har varit det ett tag nu i hennes fall kan det vara allergi, hon fick sådana tabletter av mig känner sig något bättre. Hon har inte haft sjukdomskänsla på hela tiden. Men det har däremot jag!!

Leif kom nyss in efter en cykeltur få se om fikat kommer fram jag hör det prasslar!! 

                                               

                                               HEJDÅ!!                      

 

 




 

 

 

 

 

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards