farmorheladan

Alla inlägg den 16 mars 2024

Av Gun-Britt Svensson - Lördag 16 mars 23:54

Hejsan!! Jag vill då inte ha något mera snö men vi får väl ta emot det som komma skall. Det blir väl slut nån gång så vi får vår! Men det dröjer nog än ett tag.
Gissa om jag blev snopen i morse när jag tittade ut genom fönstret och såg all snö!!
Pratade med Berith "min svägerska" & en syster som bor i Stockholm där har de absolut ingenting. Men jag ska visa hur det ser ut här nu!
                                                   Hejdå!!!

Bilderna är tagna utanför vår ytterdörr.

Av Gun-Britt Svensson - Lördag 16 mars 15:19

Hejsan!! Jag ska berätta lite hur det är hemma hos oss just nu. Den 7/3 började det komma smygande på mig en trötthet, torr i halsen och hosta som tilltar mer & mer! På natten till den 8/3 hosta med andnöd (jävla rökning!) tänker jag då!! Slutade röka för 11 år sedan tack och lov!!!
Har varit sängliggande ända fram till den 14/3 har kännt mig så svag! För att inte tala om mina gräsliga hostattacker! Men i förrgår satte jag på mig kläder och smög ner för trappen så nu blir det bara bättre!!
                                         Kramar från sjuklingen!!

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards