farmorheladan

Alla inlägg den 24 augusti 2023

Av Gun-Britt Svensson - 24 augusti 2023 18:59

Hejsan! Igår onsdag hämtade Peter mig efter sitt jobb, för de ville att jag skulle komma och sova där en natt hos dom. Det är trevligt få rå om barnbarnen lite grann. När jag kom stod Lunibelle på altanen och ropade "Hej Farmor!!" Det värmer mig. Jag hade köpt med mig en stor påse med bananer för det vet jag att de tycker om. Så bra sa Kileon då kan jag och Gilbus ta en varsin till skolan imorgon! Självklart tyckte jag. 

 

Lunibelle ser lite putt ut men det var hon inte, hon kanske inte var på humör att bli fotad.   

   

    Det har regnat idag igen tänk att det inte kan hålla tätt!!   

    Mitt sovrum är en trappa ner och där är det tyst och lugnt och jag sover  jätteskönt. Det blev tidigare i säng än jag är van vid och det är bara bra. 

   Läste lite för lilla tösen och så fick jag kamma hennes långa hår och sätta upp en svans. Susanne hade gjort en god glass som vi åt det var MUMS!! 

     Peter skjutsade hem mig sedan.

     Leif har varit hos tandläkaren idag och fått beröm för välskötta tänder så han kände sig nöjd!! 

                                                    Hejsvejs!!                                         

 

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards