farmorheladan

Alla inlägg den 19 augusti 2023

Av Gun-Britt Svensson - 19 augusti 2023 21:32

Hejsan! Idag hade Gilbus fotbollsmatch i Dala-Floda skulle möta Dala-Floda. Han är ju med i Djurmolaget så klart. Peter ringde mig och frågade om vi skulle dit, ja jag vill ska fråga Leif. Men han står över denna gång för han har tittat på Sverige Australien på TV idag på fm. Det har jag med men jag följer med ändå så Peter hämtar mig och vi åker till dom först. Äter lunch där som blir Tacos jättegott! Sen när kl blir 14.30 åker vi mot Dala-Floda IP. Men jag och Peter åker upp till Tommy först ett ärende han blev glad att se oss men besviken att vi hade så bråttom så klart! Men vi får göra om det sa jag!! Absolut tyckte han. 

   Det var så spännande se smågrabbarna de var så duktiga!! Djurmo förlorade med 5 -3 men det var bra kämpat!!   Det var strålande sol underbart väder!!

 

Lunibelle vinkar till oss.

 

Gilbus nr: 7

 

Lunibelles och hennes kompis provar sparka boll innan matchen börjar. 

 

Högt vattennivå i Nybingsbo sist var där efter allt regnande!

   

 

                                                   Hejsvejs!!!

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards