farmorheladan

Alla inlägg den 28 februari 2023

Av Gun-Britt Svensson - 28 februari 2023 01:36

Hejsan! Underbart väder idag!!    Idag har de tre minsta barnbarnen varit hos mig några timmar. Astrid hade en tid på Avesta Lasarett för magnet-rtg av sitt knä. Det fanns väl inga tider i Falun eftersom det blev där.
     Jag fixade lunch till barnen, köttfärssås och potatis och kokta morötter, och de åt med god aptit! Till efterrätt blev det glass det hade Gilbus bestämt dagen innan.
      Därefter klädde vi på oss och gick till lekparken. De tycker att det är så kul att vara där. De träffar nya barn där som de pratar med. Kileon sparkade fotboll med en pojke som var så lik Vilgot så man hajade till. Gilbus trodde nästan det var storebror Vilgot som kommit!!
Sen så fick de avsluta leken och gå mot mitt hus för snart kommer mamma Susanne och hämtar barnen. Det har varit så trevligt rå om dom idag lite stund!
                                                  


  Hejsvejs!!!

Lunibelle tyckte om att rida på draken & Kileon syns i bakgrunden & Gilbus letar Pockemon med telefonen.   (Tryck på bilden så syns alla bilderna!)

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards