farmorheladan

Alla inlägg den 5 februari 2023

Av Gun-Britt Svensson - 5 februari 2023 00:55

Hejsan! Idag lyser solen men det är lite kallare ute då. Fast det var ju bara 6- när jag gick ut. Tog mina tjocka skinn-tumvantar som jag fick av Leif för nästan 40 år sedan, de är lika sköna och varma än.
När jag gick mot Kupolen mötte jag en tjej cirka 16 - 17 år som bara hade en tunn uringad blus och långbyxor. Som jag är kan jag inte tiga, "Men nu måste du väl frysa" Nejdå fick jag till svar, hon såg så glad ut. Konstigt tycker jag iallafall att gå ut så bart klädd??
Jag skulle gå till Norra Backa Claes Olsson och köpa batterier, men det fanns inte den sorten jag skulle ha, den var slut just nu. Gick då över till Kupolen och handla lite på ICA, det är bra med ryggsäck när man går med stavar.
När jag kom hem var jag ganska trött så jag gick och vilade mig innan maten.
                                                Hejsvejs!!

Som ni kan se, mina steg idag. Tryck till en gång på bilden så syns alla siffror.   

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards