farmorheladan

Alla inlägg den 19 mars 2022

Av Gun-Britt Svensson - 19 mars 2022 12:25

Hejsan! Susanne hämtade mig på f.m igår för hon skulle på en undersökning för sin egen del. Tycker det är bra att jag ställer upp, man slappnar av mera om man ej behöver tänka på "de små liven". Kommer ihåg när jag arbetade som undersköterska på Gynmottagningen då brukade Margareta & jag turas om att se efter barnen åt mammorna i väntrummet som behövde passning! De uppskattades så klart.
Men jag åker så gärna till dem bara jag kan. Jag brukar tänka på min mamma, så mycket som hon och pappa ställde upp för mig & min Peter när jag var i knipa. Jobbar man inom vården som jag gjorde så är det svårt få ihop det många gånger!! Då brukade mamma komma och sova över eller pappa hämta Peter! 
     När klockan var 12.30 gick jag, Kileon & Lunibelle i vagnen en promenad upp till skolan för att hämtade Gilbus som går i 1:an, det var så skönt och få lite frisk vårluft! När vi kom hem så fixade jag mat så vi åt direkt, som vanligt äter barnen med god aptit!

Nu är Lunibelle hela tiden på upptäcktsfärd överallt! så nu går det riktigt bra hålla balansen när hon går!
    Jag hade inte så bråttom hem, men sen efter jag träffat alla i familjen  skjutsade Susanne hem mig efter en trevlig dag!
                                                  


   


                                                    Hejsvejs!

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards