farmorheladan

Alla inlägg den 8 mars 2022

Av Gun-Britt Svensson - 8 mars 2022 08:07

Hejsan! Igår var jag med Leif till Dalakliniken i Falun då han skulle på återbesök till öronläkaren. Jag hade under en vecka droppat i Terracortrildroppar i båda öronen. Första besöket gjorde det ont då han sög i öronen men denna gång gick det bara bra. Medicinen hade gjort verkan! Det va trångt och inflammerat för en vecka sedan. Idag ska bilen till "doktorn" alla måste skötas om.

 

 

Nu hör jag mycket bättre säger Leif efter besöket! Va skönt för oss båda tyckte jag!


Imorgon kommer min vännina till Borlänge då så ska vi träffas och gå ut och äta. Det är inte så ofta vi träffas numera tyvärr men desto trevligare när det blir av. Hon har frissan kvar i Borlänge så då blir det av i alla fall den gången.
Jag har ju var till henne också det är trevligt komma till stan där jag har jobbat i flera år.
                                                  



                                                 Hejsvejs!!

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards