farmorheladan

Alla inlägg den 26 juni 2021

Av Gun-Britt Svensson - 26 juni 2021 09:22

Hejsan! Jag plockade blommorna kvällen innan till majstången sen satte jag mig mitt på gården och började binda. När den var klar blev jag riktigt nöjd. Solen skiner och det var toppenväder.
Leif har rengjort badtunnan så nu eldar han så det blir skönt att bada i den cirka 38 grader.
Peter ska få grilla idag har vi sagt och det gör han gärna. Det blev så gott!! Efter maten badade Peter, Vilgot, Gilbus & Kileon och det är ju populärt!! Sen blev det tårta och den gick inte av för hackor som man brukar säga mumsfilibaba!!
Alla spelade Kubb sen utom jag och Astrid. Plötsligt började det mullra och sen kom spöregn!! Det tyckte småkillarna var skoj att springa i gissa om de var blöta!! Vi hade en såån trevlig midsommar!!


                                                  

                                   Hejsvejs!!

Ett litet bildsvep av gårdagens aktiviteter.

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards