farmorheladan

Alla inlägg den 18 oktober 2021

Av Gun-Britt Svensson - 18 oktober 2021 19:17

Hejsan! Idag tog jag och Leif en tur till stuga, han ville se om 2 tråd sågats ner som han sagt till om. Ett träd hängde över en ledning så det var akut så det inte blev mörkt i byn, den var fälld. Den andra stora björken var gammal så det var lika bra de tog ner den också. Men jag tror inte de sett märkningen för den var orörd!!( det går ju att använda telefon gubevars!!)
Leif sågade med motorsågen som Peter fixat men det var något som inte var riktigt ok så vi åkte in på hemvägen med den.
Men innan vi åkte hem till Boströms var vi förbi Kj och hälsade på det var länge sedan sist. Fikade och pratade en stund det var vilken trevlig måndag!!
Svängde in på Thairestaurangen på Kupolen och tog hem mat så slipper jag det när jag kommer hem.
                                                  Hejsvejs!!

Av Gun-Britt Svensson - 18 oktober 2021 00:37

Hejsan! Idag är det inte vilken dag som helst det är Barnkalas!! Mitt minsta barnbarn fyller 1 år! Jag var ute i god tid att köpa presenter till tösen. Gav Susanne pengar till en gåstol hon ville ha till henne som hon skickade efter. Den fick hon av mig och Leif kläderna av Farmor det är ju så kul köpa söta plagg till småtjejer.
På kalaset var barnens Farfar, jag Farmor & Leif. Trevligt att träffas och det var sååå jättegod tårta och Lunibelle njöt som fick en tårta för sig själv!! Första gången hon smakade på något sött och hon lät mmm!!
                                                  Hejsvejs!!

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards