farmorheladan

Alla inlägg den 20 mars 2023

Av Gun-Britt Svensson - 20 mars 2023 13:24

Hejsan!! Har varit i Djurmo över helgen och passat mina barnbarn framförallt minsta fröken på 2 år de andra två är ju 5 & 8 år de kommer bara ibland och frågar när maten blir klar.   Sen de andra två 13 & 16 är ju självgående numera så gott som. Det är så trevligt att vara där för lilla flickan är så glad hela tiden. Så ringer vi hem till Leif det tycker hon är kul och hejar glatt!

   På söndagen installerade de den sista solpanelen så de kom in när det började skymma ute. Nu ska de bara få dit en elektriker från Peters arbete som kopplar det elektriska. De har varit så duktiga tycker jag som har fixat detta, men envisa som de är båda två så går det!

    Peter & Vilgot skjutsade hem mig på söndag kväll, då hjälpte han oss med TV:n nere som tappat kanaler sen blev det Datorn en trappa upp Peter & Vilgot slog sina kloka huvuden ihop. Sen värmen i detta rum som varit sååå varmt han fixa termostaten också.    

         

Vilgot har varit duktig att hjälpa till när det behövs!                    

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards