farmorheladan

Alla inlägg den 29 oktober 2023

Av Gun-Britt Svensson - 29 oktober 2023 18:22

Hejsan! Idag var vi bjudna till Djurmo på kalas! Vi började med att ge Gilbus två mjuka paket och han såg lite fundersam ut. Kom ihåg hur Karl-Erik blev lurad för många år sedan och jag ville busa lite idag.
Blev du glad frågade jag? han skaka på huvudet lite försiktigt. Vi har nog glömt ett paket i bilen, Peter vill du hämta det är du snäll? In kom han då med stora paketet som innehöll en skrivbordsstol som var högst på listan!! Den skruvades ihop och han sken som en sol !!
Jag fick en sån fin ängel av Familjen med lyse i. Tusen tack för gott fika och present!!! Ola & Linda gav mig en korsordsbok.
                                               Hejsvejs!!


Rosor & en slant av Leif


Döskalle med godis av Cattis


Flamingo av Cattis




Orkide av Inger, Lennaer & Monica S


Ängeln av Familjen Boström

Av Gun-Britt Svensson - 29 oktober 2023 01:05

Hejsan! Idag har jag Födelsedag så det ska väl komma några nära och kära på besök. Igår hämtade vi tårtan från "Café Backa" den såg riktigt fin ut!
Först kom Inger, Lennart & Monica och de gav mig en jättefin Orkidé! Satt en stund först i rummet och pratade. Sen drack vi kaffe i köket så man får sitta lite bättre. Det var så trevligt att de kom hit till oss och hälsade på!!
Jag hann precis diska bort när det plinga på dörren. Utanför står Ola & Linda sen dröjer det inte länge förrän Catarina kom. Vi gjorde om samma procedur, först rummet sen fika i köket. Av Ola & Linda fick jag en korsordstidning och Catarina en Flamingo och en döskalle med godis inuti. De är i flyttartagen, Catarina till ny bostad i Borlänge och hennes dotter och måg flyttar till Stockholm!
Så det händer mycket nu.
Imorgon är vi bjudna till Fam Boström vi ska gratulera Gilbus och de ska gratulera mig. Det ska bli sååå trevligt!!
                                                        Hejsvejs!!

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards