farmorheladan

Alla inlägg den 21 april 2022

Av Gun-Britt Svensson - 21 april 2022 01:28

Hejsan! Jag är ute och rör på mig varje dag endera cyklar eller går. På Annandagpåsk 18/4 cyklade jag hem till Inger & Lennart och där var också Monica med en svart minipudel vid namn "Sonja". Tyckte det lät lite roligt då vår granne i stugan heter likadant. Snäll och gullig hund!
Leif var ej med eftersom han inte mår bra i förskylningen ännu så han väntar med att träffa folk. Hade köpt med gott till kaffet eftersom jag bara dök upp.
19/4 Krattar på tomten, gräsmattan är täckt av barr utav tujorna det har aldrig sett ut som det gör i år. Fortsatte 20/4 så mycket jag orkade ska ta resten imorgon sen är det inte så mycket kvar. 8 säckar fick jag ihop idag.
Till helgen ska vi byta ut altangolvet om vi är friska!
Tisdag 19/4 Ringer och grattar Lennart på Födelsedagen säger att vi kommer en annan dag när Leif är helt frisk. Igår hade jag inte en tanke på att det var dagen före Lennarts födelsedag. Så Inger frågade "kommer du i morgon också"? Vadå? Sen kom jag på det. Nej vi kommer båda två när vi är ok.

                                                  


                                                       Hejsvejs!!!

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards