farmorheladan

Alla inlägg den 21 februari 2022

Av Gun-Britt Svensson - 21 februari 2022 00:34

Hej på er! Idag ringde det i min mobil och det var mitt äldsta barnbarn Astrid. Hon har varit ner och skött om djuren på skolan där hon går, för det ska hon visst få en liten lön. Hon tycker det känns kul.
Det var tänkt att hon skulle invänta nästa buss, men jag sa att vi skjutsar hem dig istället det var så länge sedan vi var hem till er. Alla tiders tyckte Astrid och sken upp som en sol!
Då vi kom hem till Fam.B så frågade Peter om vi ville ha kaffe? Jatack sa vi det ska smaka gott. Till kaffet fick vi nybakade jordgubbsgrottor denna gång som Susanne bakat idag de va jättegoda!!
Sen fick vi ju se att Lunibelle börjat gå förstås det va gulligt!!
När vi åkte hem står hela familjen i köksfönstret och vinkar det värmer oss!!
                                               Hejsvejs!!

Hon var svår att ta kort på idag hon ville ha min telefon.

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards