farmorheladan

Alla inlägg den 19 november 2022

Av Gun-Britt Svensson - 19 november 2022 22:16

Hejsan! Ikväll var det meningen att jag skulle vara hos mina barnbarn då Peter och Susanne skulle på Jonas Gardell i Falun. Men tyvärr blir det inget för Peter så jag fick ta över hans biljett, han är fortfarande förkyld. Vill ju inte sitta i lokalen och hosta! Tackar så klart ja, det blir jättetrevligt!
Då jag och Leif skulle till och äta hugger det till i ryggslutet och jag får ett ryggskott! Aj Aj va ont det gjorde hur blir nu med detta i kväll?? Tar värktabletter direkt så det ska nog gå hoppas jag.
När Susanne kom hade hon med jättegott fikabröd som vi smakade på det var riktigt gott!!
Sen åkte vi mot Falun för lite underhållning.
                                                 Hejsvejs!


  Han sjöng för oss också ikväll Jonas Gardell han är otrolig att komma ihåg alla sina repliker!

Det blev många skratt i hans monologer!

 

 

 

Tack för i kväll Peter & Susanne det var riktigt skoj!!

                                               Hejsvejs!!

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards