farmorheladan

Alla inlägg den 13 oktober 2022

Av Gun-Britt Svensson - 13 oktober 2022 00:58

Hejsan! Det är solsken varje dag men det känns att det börjar bli kallt ute nu. Igår va Cattis och hälsade på oss på kvällen det var så trevligt! Jag hade köpt munk men hon stod över fikat denna gång. Hon skulle hem och laga mat. Jag och Leif hade ätit blodpudding med bacon & lingonsylt det va nog inget som lockade! Hade hon kommit idag kunde hon fått smaka på Röding vi fått av Per-Åke. Det va sååå gott!!
Idag skjutsade Leif mig till en dam på hembesök Fotvård. Har bestämt mig för att avveckla min Fotvård jag håller på med. Så det berättade jag för damen jag besökte idag. Hon hoppas att jag kan komma någon gång ändå, nej sa jag, jag blir 70 år denna månad jag vill gå i pension. Skojade jag till det. Hon trodde inte jag var så "gammal".
Det kommer blir lite tomt att inte ha mina kunder att prata med längre. Jag tycker det är roligt att skoja med dem lite så det blir lite skratt det behöver vi alla.
                                                Hejsvejs!!

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards