farmorheladan

Alla inlägg den 14 januari 2022

Av Gun-Britt Svensson - 14 januari 2022 14:26

Hejsan!! Hade bestämt med Susanne för ett tag sedan att jag skulle komma hem till henne igår då det var dags för att laga tanden på Gilbus. Det har varit en del förberedelser innan denna dag. Gilbus har då träffat Tandsköterska på VC några gånger och bekanta sig. Lite skillnad mot när en annan var liten det var bara att sitta still "Det är snart klart". Gilbus hade bitit i sin klocka så det blev en liten skada på tanden. Jag sade till honom, om han är duktig nu så ska du få något av Farmor. Då sken han upp som en sol.   

   När han kom hem så var han sned på höger munhalva vi talade om för honom att han inte fick bita på kinden eftersom han ingenting kände efter bedövningen! Då kan du få ett sår. 

Sen kom han till mig "Farmor jag skulle få nåt" Självklart så duktig som du varit så jag gav honom en slant och han tackade mig!   

 

 

 

                                                  Hejsvejs!!

 

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards