farmorheladan

Alla inlägg den 7 juli 2021

Av Gun-Britt Svensson - 7 juli 2021 16:50

Hejsan! Susanne frågade mig igår kväll om vi kunde se efter smågrabbarna ett par timmar, de hade lite att uträtta. Såklart det går bra det vi är ju hemma.
Bjöd dem på glass innan vi gick till lekparken. De älskar att gå dit för där finns mycket att göra.
Sen sparkade de fotboll med lite pojkar där också.
Solen sken och det var varmt och skönt ute!!


                                   Hejsvejs!!


 
 

Av Gun-Britt Svensson - 7 juli 2021 02:26

Hejsan! Börjar tröttna på mitt långa hår det blir så varmt och svettigt! Jag har så tjockt hår.
Ringde igår och beställde tid där jag brukar gå. Fick tid idag kl. 14.00 men på f.m idag ringde en frisör återbud för frissan hade blivit sjuk likaså den andra damfrisören. Det va ju trist men då gick jag till "Dropp in" hos "City saxen" och Maria klippte mig blev jättenöjd!
Vi skulle på fika hos Leifs son som fyller år idag 6/7. Cyklade dit det var varmt och skönt ute. Det hade kommit en regnsku? strax innan men sen blev himmlen blå så då då kunde vi cykla.
Satt på altanen när vi frack kaffe och Grim serverade oss alla.
                                     Hejsvejs!!

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards