farmorheladan

Alla inlägg den 9 juli 2015

Av Gun-Britt Svensson - 9 juli 2015 18:37

 Hej igen!! Tillbaka i stan igen     regnade hem kan jag säga. Det har regnat precis hela dagen fy va trist det är.

 

 


     Ringde och pratade en stund med Inger tackade för blomskötsel och posten som ska plockas in. Sätter alltid en lapp på lådan "Ej Reklam" på sommaren då det är onördigt fylla den med en massa skräp. 

 

     Hembesök idag till en trevlig herre vi hade mycket att prata om.

 

                        Ring ring!!

 


     Försökte slå en signal till min fd arbetskollega från Borlänge men fick tyvärr inget svar, det var så länge sedan jag såg henne och maken. Jag och Leif brukar stöta på dom ibland då de är ute på promenad, men nu var det evigheter sedan. Så jag måste höra mig för känner jag. 

 

 

                                      Hejsvejs!!!

      

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards