farmorheladan

Alla inlägg den 5 mars 2015

Av Gun-Britt Svensson - 5 mars 2015 19:32

Hejsan!! Idag lyser solen hela dagen och det va ett strålande väder men jag har tyvärr inte varit ute något det grämer mig!! Men jag har inget att skylla på bara ren och skär slöhet idag. Men imorgon blir det bättre det vet jag.

  I förrgår den 3/3 var vi till Peter och gratta honom då han fyllde år det var en så god tårta som Frun bakat dagen till ära. När jag höll Gilbus stod inte på förrän underläppen kom ut, när han fick syn på sin mamma då hon gick förrbi!! Det är ju ett friskhetstecken sa jag, de ska säga till vid denna tiden cirka 4 månader.  

   

                         Lillpojken hos sin Pappa

 

                         Gilbus som snart ska döpas

 

                  Storasyskonen Vilgot & Astrid

 

     Fick besök av Inger & Lennart idag jag var glad att de fick smaka på min Mazarinkaka för den blev så lyckad denna gång. Tänk hur det är med bakning ena gången blir det jättebra en annan gång så är man inte nöjd fast man gör precis likadant??

   Det va så roligt se Lennart igen och han verkade börja pigga på sig det känns skönt!! Trevligt att ses och sitta och prata.

 Sen dröjer det inte länge förrän telefonen ringer och Leifs syster vill passa på komma förbi nu när hon är i stan. Vilken trevlig dag det blev idag!! 

    Leif ska prova fiskelyckan imorgon fredag med sin bror & svägerska jag vet i alla fall att jag ska följa med Monica till ICA vara bärhjälp tror jag tar min rullvagn idag när jag har en.

      Måste också tala om att sist när jag var till min Tandhygenist frågade jag henne om jag håller på att få upp min sista VISDOMSTAND? Tycker att den bråkar med mig ibland. Nej inte då men vi tar lite bilder för att se om den är ok och tanden var ua. Så jag skulle känna mig lugn. Ha ha ha ha det var inte länge det 2 mån nu kommer den värker lite smått och spänner tänk så fel man kan ha!!! 

 

 

   Knuffas lagom!! (Visdomstanden knuffas) och sen rätt va det är kommer den upp och jag är 60+.

 

                             Hejsvejs!!

    

                                                                 

 

 

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards