farmorheladan

Alla inlägg den 9 mars 2014

Av Gun-Britt Svensson - 9 mars 2014 22:04

Hej igen!! Våren är här    kan det verkligen vara sant så ljuvligt i såfall. Termometern visade 13+ i skuggan mitt på dagen hemma hos oss. Fast vi får väl inte tro för mycket än förstås det kan ju bli bakslag.

     Vi cyklade ut en runda idag i det varma vädret och avslutade med att landa hos Inger & Lennart. Där blev det kaffe med dopp och en trevlig pratstund. Jag och Leif hade varit in på Clas Ohlson där jag köpt mig en pannlampa som kan vara till god hjälp vid hembesök där det ibland är mycket dålig belysning. Lennart hjälpte mig att sätta i batterierna som inte var så enkelt. Vi provade men till slut kom Lennart på hur det var. I morgon så får jag prova då jag ska hem till en dam det blir spännande att se om det fungerar som jag tänkt.

 

          Så ser pannlampan ut.

 

                                                  Hejsvejs!!

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards