farmorheladan

Alla inlägg den 21 februari 2014

Av Gun-Britt Svensson - 21 februari 2014 12:48

    Vore trevligt med en simtur men det är för kallt!!

 

Hejsan!! Vädret håller i sig alltså inget vidare växlande. Gick en lång promenad igår längs stranden till ett stort köpcentrum som heter Las Arenas  detta påminde mycket om Yaya center i Kenya tyckte Inger och jag på alla vis. Tittade på djärva ungdomar som surfade på vågorna det var tufft tyckte vi. (Kommer att lägga in kort då jag kommer hem).

 

 


        Ringde till Leif på kvällen roligt höra hans röst och att det inte går någon nöd på honom. 

    21/2 idag gick vi fram till en butik vi varit i förut som hade så bra trosor så det blev några flera så det blir att rensa när jag kommer hem. Fikade på ett ställe efter det ville Rigmor gå runt på Corto engles men då fick hon gå själv jag och Inger hade fått nog. Vi lämnade henne där och gick hemåt. Innan vi var framme gick vi in på Spar och köpte lite matbröd och yoghurt. Inger och jag ville hem och blogga lite när det alla fall inte är något väder att vara ute i. 

                                                                                                   

                                                                         HEJ IGEN!!

 

 

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards