farmorheladan

Alla inlägg den 21 september 2019

Av Gun-Britt Svensson - 21 september 2019 14:26

Hejsan! Lite otur kan man tycka har ramlat dit på en förskylning. Som tur är blir den inte så allvarlig denna gång. Brukar fortsätta ner i luftrören på mig och det är inte bra! Men inte denna gång tack & lov!

     Jag och Leif gjorde en utflykt till Falun i onsdags 18/9  och då började jag känna på kvällen att jag frös, då visste jag va klockan va slagen.

     Sa till Leif då vi satt och fikade i köpcentrumet, tänk va det va länge sen vi förskylda nu,det beror nog på att jag inte reser med buss till Hedemora något mera nu. För tänk vilket nysande och hostande det va ibland i bussen! Det var precis som någon glömt av mig för nästan direkt vi kom hem började jag frysa.

     Skulle varit med Leif till stugan idag men jag stod över då jag inte är riktigt ok.

 

 

 

                                        Hejsvejs!!

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards