farmorheladan

Alla inlägg den 26 januari 2015

Av Gun-Britt Svensson - 26 januari 2015 18:43

Hejsan!! Idag så var det dags för en grundlig rengöring av mina tänder och undersökning på samma gång. Tandhygenisten började med att rtg alla tänder och jag sa till henne om en visdomstand i nedre käken vä sida. Den åker lite jojo "upp och ner" ibland visar den sig lite mer ibland mindre. Hon kollade fickdjup runt om och allt var okej. Man är ju rädd för för TANDLOSSNING men elektriska tandborsten är räddningen!!! Förut hade jag alltid varit noga borsta och använda tanstickor eller tråd men tandstenen bygger på ändå!! Men sedan jag börjat med el-tandborste är det en oootrolig förbättring enligt tandhygenisten. Det känns skönt och det var hon som rekomenderade den också för några år sedan. Allt var OK idag.

       Idag tror jag det snöat hela dagen om jag får bestämma så kanske det räcker nu.

    På onsdag ska jag få massage det ska bli så skönt och jag har blivit mycket bättre i ryggen!!

   

Sån borste har jag.

 

                                          Tjingeling!!

 

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards