farmorheladan

Alla inlägg den 26 juli 2021

Av Gun-Britt Svensson - 26 juli 2021 12:14

Hejsan! Jag och Astrid har så trevligt på dagarna ute och cyklar och promenerar har ätit gott varje dag.
En dag hade vi besök av småsyskonen någon timme och de frågade om vi inte kunde gå till lekparken. Såklart vi gör sa jag, solen gassade och det var så varmt ute!
De roar sig själva så bra där, så det var så kul för dom, men på hemvägen ramlar jag "pladask" framstupa på asfalten slog mig i ansiktet sårig i pannan och på näsryggen så jag var blodig runt näsan och under ögonen. Astrid och en kvinna hjälpte upp mig. Såg då att det var ett hål i asfalten som jag trampat ner i. Fy tusan va ynklig jag kände mig!!! Ingen fraktur tack o lov men va ont jag har!!! Mörbultad i hela kroppen. Ryggvärk och ömmande högerarm. Går på värktabletter "Naproxen" hela tiden. Oj oj. Så jag har tänkt att någon Uppsalaresa blir det nog inte för min del!!


 

Tur att näsbenet höll!!


Men jag ska väl bli bättre vi har i alla fall varit ute och cyklat, igår hälsade vi på Inger & Lennart det var så trevligt! Kul för Astrid cykla runt lite i Borlänge.
                                                  


                                                  Hejsvejs!!

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards