farmorheladan

Alla inlägg den 18 juli 2021

Av Gun-Britt Svensson - 18 juli 2021 20:07

Hejsan!! Idag väntar vi besök från våra vänner som vi brukar resa med. De ska komma till kl 11.00 är det sagt och de kom punkligt. De hade med en Champagne som vi smakade på direkt och P-Å fick Loka eftersom han skulle kör hem. De erbjuds sova över men de vill hem till sina sängar.
Drack sen lite kaffe med dopp och därefter tog vi vår bil till Klockarberg för att gå upp på berget och beundra utsikten. P-Å va chaufför. Att det var så brant och så pass långt minns jag inte. Det var länge sen vi gick upp dit. Skogen hade växt så högt så den skymde mycket av utsikten, synd.
När vi kom tillbaka till stugan så började jag med maten. Skalade potatis, allt det andra hade jag förberett kvällen innan. Köttfärsbiffar med fetaost, rårivna morötter, lingonsylt & tomater. Det smakade jättegott! Hoppade över grillningen denna gång.
Vilken trevlig dag vi haft idag!!
                                                HEJSVEJS!!

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards