farmorheladan

Alla inlägg den 4 juli 2021

Av Gun-Britt Svensson - 4 juli 2021 17:14

Hejsan! Hade tänkt att jag och min väninna skulle ta en tur till Uppsala som vi brukar men synd nog var hon upptagen i annat. Typiskt pensionärer de har alltid nåt på gång. Men vi får skjuta det framåt.

     Solen skiner så jag cyklar hem till Sundströms och vi sitter inne för det är såå varmt utomhus! Lennart ser ganska pigg ut ändå efter det som hänt, mest ont på f.m

Hade varit och hämtat mina nya glasögon så dem hade jag med mig och visade förstås, ser så bra med dem!!

 

   

Svarta med vit botten & rödbruna.

    Vi drack kaffe och åt glass och jordgubbar det var alla tiders gott!! Stannade en bra stund det var så trevligt att träffas. Lennart hade fått en gåstol utav rehab som han var så nöjd med. 

     Cyklade hem sen vid sjutiden inte värt vara ute något längre en fredagkväll.  

  Hade fått veta av Inger att K-E, Berith & Mikael är i Lerbäcken så jag tar kontakt med dem dagen därpå så då får jag besök av Karl-Erik & Berith. Först sa de att jag skulle komma, nej det blir för långt att cykla   Så klart då kommer vi.

   Åkte upp till affären och köpte strutglassar till oss i värmen till kaffet. Det var såå jättetrevligt att träffas, har inte träffats på ett år kanske mer tack vare denna Covid-19 som härjat runt om i världen!! Nu så är vi vaccinerade 2 ggr och våra ungdomar 1 ggr de ska väl ha nästa stick i augusti. 

     När de åkte hem gick jag och satte mig hos grannarna en stund och pratade lite därefter tog jag en vattenflaska och klippte lite rosor för att ta med till graven. Cyklade dit men det var lite jobbigt så jag tog det lugnt.


                                                  
        Hejsvejs!!

 

 

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards