farmorheladan

Alla inlägg den 8 november 2020

Av Gun-Britt Svensson - 8 november 2020 10:06

Hejsan!! Det har hållt på i flera dagar denna rösträkning men nu står det klart vem som tog hem segern! Som tur va så blev det ett skifte, för Donsld Trump har jag aldrig gillat. En oförskämd typ som kör över alla och låter aldrig media komma till tals bl.a
Har jag fått välja så hade jag lagt min röst på Joe Biden han verkar vara en sympatisk man. Så nu gäller det för honom att ställa mycket tillrätta som Trump förstört. Den 20 januari så tar han över men det blir nog mycket innan dess är jag rädd.
                                                 
                                                  


                                                       Hejdå.

USA nya president Joe Biden.

Donald Trump som tackar för sig men han sitter kvar på makten in i januari. (Äldre foto) Men tjurig som han är vägrar han ge upp!??

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Skapa flashcards