farmorheladan

Alla inlägg den 4 november 2020

Av Gun-Britt Svensson - 4 november 2020 19:08

Hej på er! Idag har Leif och en av hans bekanta åka och hälsat på en gemensam kompis.
Då tänkte jag att det var lämpligt passa på att tvätta fönster. Igår tisdag  tvättades våra tegelpannor på taken så nu är det städat och klart runt omkring på gården, så jag har väntat att det skulle bli klart innan jag började med fönstren. Det var en firma som vi anlitat genom bostadsrättsföreningen, de städade upp så fint efter sig.

       Hade TV:n på och lyssnade på valet i USA då jag höll på med mina fönster, det är så spännande! Håller på Biden vore bra med ett skifte kan bara bli bättre isåfall!!
Imorgon ska vi äntligen gratulera Gilbus som blivit 6 år!!! Det är förskylning som stoppat oss men nu är faran över!
                                             Hejsvejs!!

Det är inte jag, sån fönstertvätt har jag inte tack & lov!

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards