farmorheladan

Alla inlägg den 25 oktober 2020

Av Gun-Britt Svensson - 25 oktober 2020 01:06

Hejsan! Idag hade jag och Astrid bestämt att vi skulle ta en promenad om vädret tillåter. Först en tur till "Dollar" sen gick vi till Kupolen behövde justera mina glasögon. Får gå dit och justera dom hela tiden Aj så ont jag får bakom öronen av dom! Det blir nog nya snart!
      Cattis hälsade på innan vi gick så viskulle gå, stannade till en stund för Astrid berättade om sin lillasyster. Jag gillar Cattis sa Astrid när vi gick. Ja hon är snäll och hjälpsam tycker vi!!
När vi kom hem sen och vilat en stund så tog vi bilen till Kvarnsveden och köpte Sushi till Astrid sen thaimat till mig & Leif vid Kupolen. Det hade Astrid önskat sig. Men så smarrigt det vaaaa sa hon!!!                                                 

                                                                                         
                                                  Hejsvejs!!

Det var det godaste jag ätit sa Astrid!!

Som vanligt lika gott!!

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards