farmorheladan

Alla inlägg den 17 oktober 2020

Av Gun-Britt Svensson - 17 oktober 2020 01:17

Hejsan! Pratade med min sonhustru igår hur läget var? Inget ännu hon kommer till jul! Då fick jag ett gott skratt, tror inte det för då rullar du fram. Tiden går ut om en vecka nämligen.
Idag ringde jag till våra vänner och frågade om de ville komma över på kaffe så vi får träffas och prata lite. De kom så gärna, ville komma hemmifrån en stund och göra något annat. Så det blev jättebra tyckte dom!
När de åkte dröjde det inte länge förrän Susanne ringde och sa att det nog börjat så va beredd Farmor!!
Gick upp och kolla över min packning ifall det blir åka av snart, för jag ska passa barnen och huset medans de föder barn. Men om det blir att de åker in i natt går grannen in och sover hos barnen! Vilka grannar såna ska man vara rädd om!! Men nu ska jag sova ifall Lillan kommit i natt då avlöser jag grannen i morgon f.m
                                                  Natti Natti

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards