farmorheladan

Alla inlägg den 24 april 2020

Av Gun-Britt Svensson - 24 april 2020 15:30

Hejsan! Åker bort från stan ett tag tycker det är äckligt med Coronan som sködar så många liv!!
Önskar att människor tog det på mera på allvar än de gör! I Stockholm sitter de ute och äter & fikar tätt intill varandra det är skrämmande! Vissa människor de intervjuar rycker bara på axlarna (det händer inte mig). Tänk såååå fel de har det kan hända vem som helst!
      Solen sken under veckan så det var underbart att vara i stugan. Krattade hela gården satt och solade i solstolarna jätteskönt väder. Fick besök av Anita från Mora (Leifs släkting) satt och pratade ute på tomten. När hon åkt så efter en stund kom Bror och hälsade på. Det va tur jag hade Toscakakan att bjuda på, den brukar vara ett säkert kort!
Vi var i stugan från 20/4-23/4 mån-tors.


   


Igår när vi kom hem cyklade jag nästan direkt till Sibylla och köpte 2 grillade korv med mos till Monica F och idag en prinsessbakelse till henne. Det var en önskan hon hade. Hon är hemma sjuk med hög feber hosta. Usch hon ser inte pigg ut!

                                                  


                                                  HEJSVEJS!!

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards