farmorheladan

Alla inlägg den 5 februari 2020

Av Gun-Britt Svensson - 5 februari 2020 16:13

Hejsan! Promenerade ner på stan idag då jag hade tid hos en sjukgymnast kl 09.00 så jag steg upp tidigt i morse för att göra mig redo. Tog inga värktabletter på morgonen som jag annars måste göra för att komma igång.

     Träffade en man i övre medelåldern skulle jag tro som jag kände förtroende för! Blev undersökt efter han tog min anamnes för att han skulle få en uppfattning om min situation.

      Fick lägga mig på britsen och nästan direkt lokaliserade han min smärta va den kom ifrån!! Jag skrek rakt ut. Du kan ha fått en kotfraktur eller kotkompression i 3-4 kotan i ländryggen, troligen en spricka. Han rekommenderade ryggkorsett som håller i ryggen. När jag gick därifrån kände jag mig nöjd tyckte han var bra!!

      Då jag kom hem var frukosten precis färdig så vi fick äta tillsammans. Sedan åkte vi ner till Hjälpmedelscentralen i Borlänge och köpte ryggkorsetten 565:- det var det värt för det känns så skönt.

 

   

                                                  

                                                Hejdå!!
                                                  
                                             

    

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards